Tråkiga jag!

Tänkte bara titta in och be om ursäkt för dålig och tråkig uppdatering. Men mår inte på topp just nu direk har eventuellt drabbats utav influensan.. ska till läkaren i övermorgon eller imorgon inte riktigt besämt mig än. Något besök på SÖS BB blir det i af inte imorgon utan får ringa å be om en rundvisning så fort jag blivit frisk igen istället.

Undrar fall jag ska hoppa i badet igen? Så skönt och avslappnande att bara ligga dära å läsa.. och nu mår jag faktiskt hyffsat tog två panodil för inte så länge sedan och känns som de börjat att värka =) å så kom mamma hem med mat också <3

Hoppas er dag varit något bättre än min i af =P Å håll er friska, hallon är bra! Ska fan börja äta massa hallon själv sen haha =D

Kan ju i af bjuda på lite fler nyårpics eller vad säger ni? =))

Kramar!

Kommentarer
Postat av: matilda

nej usch hoppar över hela den där biten:P



ja förstår de låg själv med 40 graders feber och allt jag fick när jag skulle födda max hade typ 7 olika slangar på båda sidorna av armarna med alla möjliga saker i. USch inte kul med de värkarna:P

Men de kommer gå bra h*n väljer den rätta tiden för att kika ut på:D

Postat av: G

Vem är den heta killen med blå slips? :D

2009-01-06 @ 21:46:26
Postat av: Anonym

har också börjat kolla :D men ska hejda mig till typ bebben föds sen är det fritt fram och beställa sommarkläder ;)

2009-01-06 @ 21:49:58
Postat av: naddie.

oj det var jag ovan :P

2009-01-06 @ 21:54:34
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Theresa

Var har du köpt din nyårs klänning? Den är jätte fin :)

2009-01-06 @ 21:56:31
URL: http://theeresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback