Traska över till grannen

Nu bär det av på äventyr igen! Som tur är bara över gården haha är lite groggi känner jag i huvudet vakna nyss efter en timmas sovande men ack så skönt det var =) En timma sen också.. men fint folk kommer sent right? (A) hihi!

Vad har ni för planer för kvällen? =)

Åååå skrev en text men den försvann! skulle trycka på CTRL X men råka komma åt Z blä för mig! hur som var kanske inte jätte intressant berätta bara om konstiga blickar jag fått när jag studdsar omkring i mitt gående haha får ju kramper titt som tätt vilket gör att man typ hoppar till i gången =P

Kommentarer
Postat av: gaystyle

Sv; Det är mer hälsosamt om man inte går över gränsen. Men bondinbella verkar ju tycka att man ska väga ca 200 kilo, iaf att hon skulle kunna gå upp till 200kg för att visa att man inte ska bry sig om hur man ser ut. Men varför lägger hon ner 1000lappar i månaden för att vara "perfekt" isf?

Postat av: Maria

jag vet inte riktigt:P vi ringde ju idag men hon sa nite riktigt vad det var vi skulle göra :P...får väll se när jag kommer dit antar jag:P ;)

2009-01-23 @ 23:54:39
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback