Ursäkta men jag blir så arg!

Blir så himlans trött! Sitter och läser runt på olika bloggar där flertalet av dem har barn och är unga. Måste säga att de flesta hanterar hela situtationen gallant och verkligen är duktiga så guldstjärnor till er! Men sen har vi några där man läser om å om igen "i helgen så är det utgång å mina snälla föräldrar har gått med på att passa lill*n" eller "åå vad jag längtar till i sommar då blir det till att resa å parta gärnet med tjejerna/grabbarna".

Alltså det jag blir trött på är att de inte tar ansvar för fem öre. Eller jo när det passar dem.. snälla det är fan ett BARN vi pratar om ingen leksak som man kan ge över ansvaret till föräldrarna på när det inte passar! Och just det där med att resa utomlands utan sitt barn har jag aldrig aldrig aldrig förstått! Skulle aldrig någonsin kunna lämna mitt barn hemma. Men det är kanske bara jag som är helt totalt övernervös? Nåja vi får väl hoppas att ni inser snart om hur mycket tid och utveckling ni går misste om gällande ert barn.


Sicken härlig bild man fick upp på sökresultaten "barn" på google.

Kommentarer
Postat av: naddie.

blir också ruggit irriterad över sånna bloggar, har hittat ett par unga mammor som spelar upp youtube videos där dom snackar och beteer sig som 13 åringar.



hemskt!



svar: nej bebis i magen tar ju sina chanser att jävlas med mamma ALLTID här med! Jodå magen mår bra, knappt 4 veckor kvar... sitter och läser förlossningsberättelser överallt nu för att börja inse att det snart är dags :D

Postat av: malin

sv: jaså, åh det kommer nog bli jätte fint =)



Ha en bra dag!

2009-01-07 @ 13:19:18
URL: http://mgullstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback