Å vad jag längtar efter dig bebibus!

Jag vill ha en bärbar dator igen så att jag kan ligga ner och nörda .. orkar ju inte sitta här men kan ju inte sova. Detta suger stenhårt! Imorgon ska jag ställa klockan på ett. Då har jag fått sova ca fyra timmar och bör kunna somna imorgonkväll inte sant? =)

Försöker komma på vad som ska köpas innan bebis kommer, fall det är något som kan vara skönt att ha hemma lixom. Men kommer inte på något. Eller jo skulle behöva köpa sånna där mini handdukar från Ikea som inte kostar något och som man kan tvätta eller slänga i papperskorgen fall man är ute och behöver nödservetter lixom =P

Jaja får ta en tripp till Ikea nu nästa vecka. Fall någon är gullig och vill skjutsa mig haha kan ju inte åka med mamma då jag måste köpa hennes present samtidigt. Blir ju lite tokigt fall hon får veta innan vad det är så. Men får flörta med någon I guess.

Men som sagt det jag har klart nu är barnvagn, kläder att åka hem från BB i samt bilbarnsstol. Jag vill ju gå ut på shoppingtur med min lilla bebbe nämligen så har knappt köpt något alls =P Känns skönt då jag älskar shopping å har massor att se fram emot ;) hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att du inte hade inhandlat så mycket. att du vill shoppa med bebis när h*n kommit. Jag själv fick en ficka för ca 1 1/2 mån sen. Det är inte säkert du har ork att gå i butiker. Tänk även på att barnet ej kommer ha rutiner så bebis kan vilja äta när som helst och sova. Då är det rätt jobbigt att gå oc handla när man inte fått in rutiner. :)



Ett litet tips bara då det hände mig. Du kommer behöva byta bodie nån gång om dagen då det läcker och spyr o har sig. Lycka till, Snart är du mamma!

2009-01-22 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback