Värme och bad - bästa kuren emot allt?!

Godmorgon!

Igårkväll var en sån där jobbig kväll. Jag hade ont i extremt hela kroppen och kände mig tyngre än någonsin, hade superduper ont i magen alltså nu pratar vi skinnet. Ja det låter asskumt! Men bebis trycker utåt å de känns bokstavligt talat som att jag ska spricka.

Men men jag somnade ju tillslut i af å idag mår jag lite bättre =) Fortfarande ont i ljumskarna men tänkte ta ett bad strax och det vet vi ju hjälper emot det mästa =) Kan inte vänta tills jag kommer till förlossningen på sös, menar kolla deras badkar? Å så mys de kommer bli haha fast jag lär ju ha så jävla ont att jag inte tycker de är så mysiga.. Men tänk om man hade ett sånt här hemma!


Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Rebecka

nej jag anser inte heller att det är någon ålder riktigt, men vad jag menade med det är att jag skulle jätte gärna vilja ha ett barn nu, men sen vill jag också fylla arton, och resa i sommar så jag som individ måste bli något år äldre först innan jag är redo! men avundsjuk på dig kan jag alltid vara haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback