Värme sol och nya upplevelser

Har inte tagit mig till Ica ännu funderar på att vänta tills mamma kommer hem så får jag troligtvist skjuts (A) om inget annat så sällskap. Det tar ändå dryga 5 - 10 min att gå vilket är tråkigt att göra själv!

Å jag kom på varför jag är deppig just nu. Jag är AVIS så avis det går att bli! Först är några vänner redan i Australien och har varit där sedan mars 2008. Sara är iväg gud vet vart? Hon åker runt lite varsom den där bruttan! Min brors vänner är i Thailand. Joel å hans vänner ska till australien på söndag för att spendera en månad dära och Maria åker till england en månad.



Vad gör jag då? Jo jag vänta, väntar å väntar. I sverige.. fast jag älskar ju sverige och stockholm. Så jag kanske borde vara super lycklig ändå? Eller måste jag vänta på att min bebis kommer.. jag avskyr att vänta! Jag vill ha min bebis här nu. Så att jag kan sluta vara avundsjuk utav mig.


Kommentarer
Postat av: emma

ja det är tur att man kan roa sig med nått den där sista tiden, beställa bebiskläder är ju så mysigt :)



ha en fin helg!

Postat av: Jenny

Hej, hur har det gått, blev det någon hämtning av dressen i dag? Önskar dig en mysig lördagkväll! Kram Jenny

2009-01-30 @ 20:27:05
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback