Vi välkomnar 2009 VARMT!

Hej hopp =)

Nu är jag äntligen hemma! haha nej har faktiskt haft en dunder trevlig kväll och natt måste jag säga.


Började med ändring utav planerna såklart, det är ju ändå nyår! Så jag har spenderat hela min kväll hemma hos Eleonor (Ninni) med god mat och trevligt sällskap. Vissa kunde man ju ha slängt ut men så är det väl alltid man kan ju inte tycka om precis alla ;) hihi Nåja helt överlag var det en lyckad middag samt fest men sedan blev det lite väl mycket alkohol för vissa vilket slutade i lite knasigheter och dumma ord. Men nu ska vi inte ödsla tid på att intressera oss utav det.

Bilder kommer imorgon för nu måste jag försöka få i mig lite sömn. Måste ju upp vid 11 igen så att jag inte sover bort hela dagen i af =) Men till 11 får jag sova, ellerhur? =)

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Fia

11! lyxig lyx där! Hahahaha vadå du inte trodde på att jag var nykter? Jag tror fan inte jag var det förrän efter lunchen vi åt på jobbet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback