Vills bli frisk!

Det här med tradera var inte bra för mig! Har börjar kika runt på massa saker kommer ju bli totalt pank fall de fortsätter. Dock har jag lite svårt för begagnat å just de här "sätt in pengarna på mitt konto så skickar jag varan" .. men men testar nu med bilbarnstolen å går det bra kanske man hittar ett eller annat roligt!

Har fått tid hos läkaren nu i af kvart i nio =) Är himlans snurrig just nu må jag säga klev precis upp ur sängen så ska nog återta min plats där igen tills det är dags att åka

Ha en superduper trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi tradera är livsfarligt :-D Är starkt beroende framkallande!



Och sen finns det ju en massa nya saker och kläder, jag är inte heller någon som är så mycket för begagnat men har gjort massor med fynd på saker som aldrig har varit använda!



Hoppas du får en bra kväll!

Kram Jenny

Postat av: --

2009-01-09 @ 22:53:58
Postat av: Skulle

rekomendera att inte köpa en bilbarnstol via blocket.

Om du inte vet vem det är som har haft den innan. personen i fråga kan ja krockat med den fast inte säger något. Skulle tänka om där om jag vore du.

2009-01-10 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback