En lugn lördag

Insåg nyss att det var lördag. Ja sen jag blev mammaledig har jag noll koll på dagarna! Hur som helst så stod det bad inringat i kalendern men kollar man ut så ser det verkligen inte lika lockande ut! Nu har visserligen solen äntligen tittat fram ordentligt men det blåser ju nästintill storm.. Så vad ska man hitta på istället då? Se om någon är på att ta en promenad kanske! Jag älskar att vara ute å gå =) Förra veckan gick jag och Therese runt i 4-5 timmar.

Just det måste in och betala hotellet i Göteborg också! Och så ska jag sätta över pengar från min bror för skötväskan. Det blev en Skip Hop. Jag orkar inte vänta ända till Augusti och välja då! Denna har jag ju redan blivit kär i så :) Armani väskan var dock superlockande. Men eftersom att den var i tyg och mörkblå så vann skip hop med sitt regnavisande material samt svarta färg!

Nu - mailen. Kramisar





Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

du är tillagd :) http://www.bloglovin.com/blog/227071/n/follow



vilken fin liten sötnos du har!

2009-07-18 @ 20:52:13
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback