Framtidsplaner

Har en liten plan i huvudet. Eller liten kan jag inte påstå att den är men vi får hoppas att den går i verket! Jag tänker starta en webbshop. Kul va? Har sökt runt hela kvällen på olika företag som lancerar webbshopspaket liknande saker! Hittade två som jag nu sitter å väljer emellan. Sen ska jag hitta bra grossister också. Jag vill ha ja tänk er typ molo/H&M stuk. Alltså det ska vara lite annorlundare men med H&M priser. Lite svårt att få ned mina tankar på tangentbordet märker jag haha. Bella gav mig även en idé om hip-hop kläder för barn. Eller åtminstonde hiphop stuk.. men det är ju nästintill omöjligt att hitta grossiter till det?

Men jag ska hitta. Det får ta den tid det tra lixom :) Dock skulle jag verkligen behöva Nadims hjälp nu med barnpassning typ 1 timma/ kväll + att det skulle vara super för honom och lukas att lära känna varandra. MEN hur många utav er tror nånsin att detta kommer att hända? Drömma kan man ;) inte sant?

Mamma ska åtminstonde ta fram sina ekonomiböcker åt mig så att jag kan plugga in en massa grejs. Alltså det är typ mer avancerat än min hjärna är utvecklad känns det som just nu. Men lättaste sättet för att undvika knasigheter med skatteverket osv lutar åt att jag ska starta ett handelsbolag sedan ja gud vet hur men de löser sig! Blir till att plugga på nu bara =)







Kommentarer
Postat av: Ida ♥ - Vi och hon.

va kul! Lycka till!!

Postat av: Emilie-Mamma till Liam

ja man ska nog alltid ha en backup på sånt, tyvärr så skjuter man upp det hela tiden och helt plötsligt blir det för sent =(

Allt bra i dag ?

vi har värsta stormen här idag 'suck'

kram

2009-07-09 @ 08:24:16
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Denice-mamma till Hampus

sv: okej så trevligt! Hoppas du stannar kvar och läser =)

2009-07-09 @ 10:53:37
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken rolig plan, jag har tänkt i dom banorna också faktiskt :)



Ja jag förstår att de är bekvämt att bo hemma hos mamma.. Men jag skulle nog aldrig klara det, jag vill ha mitt eget :) Vart bor du?

2009-07-09 @ 10:59:29
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: jessica

men gumman, akta sa ingen blogglasare snor din affarside nu bara ;)

tycker du ar sa javla cool som satsar. u're great. <3

2009-07-09 @ 18:54:55
URL: http://zmooth.blogg.se/
Postat av: Marlene

Jätte fina bilder på din mage i headern! :)



Ställ gärna frågor till mig i detta inlägg: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/2009/july/nyfiken-fraga-pa.html#



Kram

2009-07-09 @ 19:23:00
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Studentfarsan

Nej tvättmaskin är faktiskt guld värt :) Det är bra mycket smidigare.

2009-07-09 @ 23:14:04
URL: http://studentfarsan.blogg.se/
Postat av: A

Gu vad kul. håller tummarna för dig.

2009-07-09 @ 23:53:00
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Sv. Jag vet!!!! Allt är liksom mitt fel. Men vad fan.. Jag har vart gravid, och tagit hand om Kayleen sedan födseln. Hennes pappa har träffat henne två gånger! Och han skulle komma men då åkte han med sin fru på kryssning istället. Hans ursäkt var "jag hinner inte umgås med min fru så ofta eftersom jag jobbar så mycket." Men what a fuck! Borde han inte ta tid att åka och träffa sin dotter istället? är inte ett barn viktigare än ngn fru? Det kokade i mej när han skrev det. Och jag blev så besviken och ledsen. Stackars Kayleen!



Men shit. Om du inte mådde bra under graviditeten så borde han väl fattat det ist för att vilja dra med dej ut på fester? Män alltså!



Jag och Kay´s pappa var tillsammans i typ 5-6 månader. Han åkte till Nigeria för att skaffa visum typ runt 6 månader. Under den tiden var vi tillsammans. Han sa att han saknade och älskade mej. Men plötsligt slutade han säga så. Det var väl typ i januari han började bli arg på mej. Detta var för att jag börjat snacka med en kille som bodde här på ön. Jag berättade allt för denna kille om Sam. Om hans lögner och svek. Denna kille blev så arg på Sam att han berättade vad han gjort mot mej för sin bästa tjej kompis. Det visade sej snart att hans bästa tjej kompis var Sams bästa kompis flickvän. Ja, allt är bara en enda stor röra.

Jag hade dock hoppats på att det skulle bli Sam och jag igen, så fort han fick visum. OM han skulle få visum. Och när jag som minst anade ringer han. Och säger att han är i Sthlm. Jag hade inte träffat honom på 7 månader! Men var fortfarande superkär i honom. Han sa att han skulle komma och träffa Kay om ett par veckor. Han hade lite saker att ordna först.

Nu vet jag att det sakerna han hade att fixa var ju att han skulle fixa sitt nya liv. Flytta in med frun han gift sej med i Nigeria, skaffa jobb... etc etc. Allt detta bakom ryggen på mej. !

Det gör så ont att tänka på att jag har längtat och väntat på den här mannen. Medan han har vart gift med en annan kvinna.

Det var Sam som ville ha barn. Och nu gör han såhär.



Ibörjan gjorde jag allt för att han skulle komma och träffa Kayleen. Men nu, när kärleken för honom falnat. Så frågar jag mej själv, varför vill jag att han skall komma hit? Varför tjatar jag på honom att göra det? är det inte han som borde komma krypandes på knä och be om att få träffa sin dotter?

han frågade mej häromdagen om inte jag och Kay kunde komma till Sthlm ist. Men jag vet hur det blir... Han kommer att komma försent, eller inte dyka upp överhuvudtaget. Det är inte jag som skall komma dit, utan han som skall komma hit! Varför skulle jag måsta sitta med ett litet barn på både båt och buss för hans skull? Jag har redan gjort ett misstag att ta med Kayleen dit. Och då sket han i att komma vid utsatt tid. Han sa att han var på väg. Men han kom inte. Dock kom han 4 timmar senare. Och hans ursäkt var att han vart på jobb...

Förstås blev jag ledsen och arg. Men han sa "jag vet att du alltid kommer att förlåta mej". Den meningen fick mej att inse att den här mannen inte är ok i huvudet. Och mitt barn skall verkligen inte behöva plågas av att hennes pappa skiter i henne.



Han vet inte vad jag genomgått. Istället för att be om ursäkt och ändra på sin livstil. Så skyller han allt på mej. Jag har vart djupt deppig och ångestfylld. Men nu jävlar! Nu orkar jag inte mer. Kayleens "riktiga" pappa finna någonstans därute. Jag har bara inte hunnit hitta honom än!



Jag hoppas verkligen att Nadim tar sej i kragen. Och om inte, skit i honom. Jag vet att det är svårt. Men det är mycket bättre för dej och Lukas att vara utan honom. Han kan ju ha sin jävla Jessica. Men snart inser han sitt misstag. Och var inte allt för snäll mot honom då. Han och Sam skall fan få kämpa för sina misstag!



Kram!

2009-07-10 @ 21:10:10
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Btw. Jag älskar din ide om en webbshop!!!! Fan vad rolig ide. Som man även kan fixa mycket med hemma. Helt underbart!

2009-07-10 @ 21:10:51
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback