Jag är fan bra!


3 dagar


1 månad + 2 dagar


2 månader + 6 dagar


3 månader + 5 dagar


4 månader + 3 dagar

Ja ni fattar väl vad jag gjort ;) hihi Idag, onsdag är lilleman 5 månader och 9 dagar gammal :) Men dem bilderna har jag dock inte fört över än! Men det kommer de också =)

Nu ska jag äntligen lägga mig i sängen, eller först kika in i mailen! =D Nörd som jag är.. imorgon ska vi till BVC och få 5-månadersvaccin. BLÄ! Det skär i mammahjärtat! Efter BVC ska vi BARA mysa hela dagen och göra precis som lilleman vill. Mat får han också välja själv :) Det lär bli amning.. haha fast han blir typ inte mätt på det längre bara så måste försöka börja få i honom andra saker också. Även fast det är kämpigt! Ska prata lite med BVC om det imorgon också =)

Nattinatti ♥






Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis Grattis lilleman! Vad stor han blivit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback