Jag i ett nötskal!

Alltså jag är bra virrig! Bestämde träff med Ruby&Milo på torsdag igår. Ikväll kom jag på att jag fyller år på torsdag! haha så det kan gå =) Men men hoppas det går att flytta fram till fredag =D


Här är Lukas 5 månader och 9 dagar, idag är min plutt 5 månader och 2 veckor.

Min vecka är helt fullspäckad!
Tisdag - Träffa
Jessipess & Ninni samt försöka övertala mamma till att brumma bil samt träffa Fredrik på kvällen.
Onsdag - Kika på Sofias genrep inför tävlingen i England eventuellt kortspel efter detta.
Torsdag - Jag blir hela 20 barre! Vill ha picknick men det beror på sverige väder ;) Ska åtminstonde besöka systemet!
Fredag - Tänkte precis, "Vänta fredag.. det var något då" JA RUBY såklart gisses minnet bra men KORT!

Och helgen står än så länge oplanerad =) Ska få in Therese&Liam därimellan också! Men kan ju höra med andra mamman Ruby fall de är OK att therese hakar på så kan man ju ta en sån där rolig "latte morsor fika" haha

Jaja nog om det nu måste jag fan sova. Jag ska ju inte sitta här hela nätterna har jag kommit fram till!





Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Haha ja men det är bra :) Man ska inte behöva dra hela lasset själv.



Jobbigt att glömma sin egen födelsedag :P

Postat av: Emelie

Jag är fanimig BÄST

2009-07-21 @ 13:47:56
Postat av: Maria

klart det blir kort på onsdag :)

Ska ju vara borta i en hel veckan, måste ju spela lite innan dess :D

2009-07-21 @ 16:52:48
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback