Livet med dig är det bästa jag vet

Jag har så mycket att göra så jag vet fasiken inte hur tiden ska räcka till!

  • Vika, hänga och tvätta tvätt!
  • Koka om Sussis sylt(!!!!) =D
  • Storstäda
  • Fixa med räkningarna
  • Skicka bilderna till Sussi

Ja det är massa mer som inte ryms i huvudet just nu! Men får väl förhoppningsvis bort 3 utav dem där punkterna imorgon! Restrerande får vänta till helgen =) Jag prioriterar hellre vänner framför storstädning. Menar man torkar ändå golven stup i ett då lilleman kräks!


Här är lilleman IDAG den ni! 5månader och tre hela veckor gammal!


Ska göra en liten bilduppdatering imorgon :) Nu är åtminstonde bilderna inne på datorn! Sängen som lockar för tillfället =) Lilleman slockna lite innan tio idag så imorgon blir det inte sovmorgon för min del!

Marie "Marre", jag minns faktiskt också dig hehe kul att du hitta hit! =)

God natt ♥





Kommentarer
Postat av: Jenny

Gomorgon gumman, ha en riktigt fin dag! kram jenny

Postat av: Cassandra, mamma till josefin

Hahah nä precis :D i de tillfället är jag verkligen avensjuk på dig :D skulle vara sknt om man fick ligga och dra sig en halvtimmer lr nått ;D



haha visst är den snygg :D De låter bra, tror han skulle sitta som en kung i den vagnen :D



har du massa och göra nu för tiden? Vi aksnke kan ta en fika lr nått någon dag? :)

kram

2009-07-28 @ 22:05:46
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Sussi

Du får ta med dig syltburken hit så kokar jag om den. Kan hända att du får med dig en burk blåbärssylt också. Har lagt ut lite bilder på min hemsida från när ni var här.

2009-08-03 @ 17:37:53
URL: http://scsidahl.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback