Livet myser

Någon sovmorgon blev det dock inte! Eller fick sova till halv tio men det är ganska normalt tycker jag! Idag tänkte vi åka iväg till en parklek där mammas kompis jobbar och när vi var klara för avfärd så ser mamma att hon fått ett sms där hennes vän skriver att hon åkt hem.

Så vi åkte till barnens hus borta i Nacka istället =) Köpte en leksak man har till bilbarnsstolen för 279 kronor var av lilleman endast gillade en dinglande boll på den. Hade ju likagärna kunna ta en boll å sätta fast haha! Men men han kanske tycker om den senare!

Efter det så var vi iväg och brumma lite bil =) Jag är grym på att köra bil ;) haha tycker åtminstonde jag! Imorgon ska vi också brumma bil =D Jag verkligen ÄLSKAR att köra bil. Längtar tok mycket tills dess att jag har MITT körkort i handen!

Lilleman ligger å sussar sedan en timma(?) tillbaka. Undra om han sover för natten? Nej då kan jag ju säga att jag måste gå upp med tuppen!

Bjuder på lite pics från fem timmars promenaden med Therese+Liam. Liam föddes i v.24+1 den 31 Januari. Han är väldigt mycket mindre än lilleman trotts att han är äldre!



Liam har precis ätit därav haklappen! Min pluttis har en utav sina älskade dreggellappar som vi beställd ifrån
PAW.



Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Gaah så söta små busar :)



Sv. Kayleen säger titta. Men det är mer än härming än ett ord. Hon vet liksom inte vad det betyder. MEn säger det för att jag säger det så ofta till henne. Heh. Lite kul ändå :D

Postat av: Ruby och Milo

hmm onsdag är ja uppbokad på tyvärr. torsdag eller fredag? :)

2009-07-19 @ 23:51:48
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback