Mysfaktor tio

Idag sov vi ända till 11! ÄLSKAR verkligen dom mornarna då man verkligen känner sig utvilad. Sen låg vi och mös i sängen en hel timma också! Efter det så gjorde jag lite pancakes MUMS =D Sen blidde det en liten promenix med Jessipess å karro.

Karro har nog universums SÖTASTE hundar! BULLDOGS =D gud så gosiga. Tyvärr är jag ju allergisk så blidde inte så mkt mys men liite fick de allt bli ändå =) + några nysningar på de haha!

Kvällen har bjudit på kortspel =) Så himla mys kan sitta flera timmar man tröttnar lixom inte!

Just det, lilleman vände sig från mage till rygg igår också :) Och så har han gjort det hela EN gång idag också haha =P men jag tror inte riktigt att han fattar hur han gör det än men ibland går de!





Kommentarer
Postat av: Pappapoet

Vad skönt med hederligt kortspel i dagens digitaliserade värld :D

Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Men du har ju världens sötaste Lukas!:D



Karro

2009-07-27 @ 22:32:59
URL: http://linaans.blogspot.com
Postat av: marie din mor vet vem jag. är bor i vänersborg kallas även för marre...

grattis till en sådan fin liten underbar liten varelse oj va du e själv är fin...mamma måste va stolt...va rädd om varandra gumman..hoppas du kommer ihåg mej...marre.. fredrik joakim dennis och billys mamma...

2009-07-27 @ 23:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback