Promenader i massor!

Åå vilken underbar dag vi har haft! Först somnade jag inte förän klockan fyra inatt så vid sju då lilleman bestämt skulle vakna var jag som en zombie. Tacka mamma som även bekräftade detta(?!!) sen tog hon glatt med lilleman ut i köket för att ha en liten pratstund så jag fick sova lite =) Ibland är det verkligen GULDVÄRT att bo hemma. Speciellt då man är ensamstående =)


I stan för en vecka sedan, Lukas då 5 månader och 8 dagar. Idag är han 5 månader och två veckor!

Vid tolvtiden hade jag fått ett mess av
Jessipess - dags för promenad! Vi gick i två timmar och kände oss jätte duktiga efter =) Men man glömmer jätte lätt bort tiden när man traskar med dem sötnosarna! Vi pratar verkligen i mun på varandra haha prat prat prat =D

Nu ligger lilleman å sover och jag ska strax diska för att sedan laga lite mat! Blir omelett idag. Nätt och lätt samt jävligt gott! Just det beställde min Skip hop väska HÄR den kostar endast 695kronor (i affär ex, babyproffsen ligger den på 998kronor). Samt att fram till torsdag den 23 juli så är det FRI FRAKT =) De ni!

Hörs senare, puss å kram ♥


Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Vilken snäll mamma :)

Postat av: Nicole - mamma till C

Smart smart :)

skip hop gör fina.. jag gillar diaperbagen

2009-07-22 @ 10:34:04
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback