Skötväskdjungel!

8205gram vägde min plutt idag! Ja undernärd kan vi ju inte påstå att han är iaf ;D Min BM påpekar alltid att han är liite större än dem flesta samt att hon är chockad då han endas ammas! Men skönt att han fortfarande går upp då är det ett tecken på att han inte behöver annan mat! Visserligen är det roligt att ge mat men samtidigt jobbigt då han inte riktigt vill ha det. Så jag väntar lite till så får vi se när han själv vill ha mat. Förhoppningsvis så vill han det redan innan mjölken inte räcker till =)

Efter BVC så åkte vi för att kika på skötväskor! Jag väljer emellan One three hill väskan och en Skip hop dash deluxe! Någon som har erfarenhet om någon utav de? =) Jag har världsångest och kan inte välja!


En annan jag kikat på är denna ifrån Armani. Fast den är mörkblå och inte svart som jag vill!

Nu ska vi ut å promenera med mamma och granntanten!
Ciao, ♥







Kommentarer
Postat av: matilda & Max

skip hop;) utan att tveka:P

2009-07-17 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback