Mot läskberoendet!

Blev en mycket lugnare dag än jag trodde, men det var skönt de också! Började me att vi försov oss (A) men ingen skada skedd Kaveh hade inte ens hunnit upp ur sängen så. När vi väl skulle ta oss iväg till Farsta så fick Kaveh förhinder så vi promenerade hem till Eleonor och jag blev bjuden på mumsig Taco-Paj =D

Efter det så mötte vi upp sötaste jessipess och hade det trevligt ett par timmar! Sedan bar det av hemmåt för hennes del å jag nattade lilleman =)

Så alltså har jag inte spenderat pengar idag! Jag har inte ens köpt cola! Känner mig så jävla bra. Är inne på andra dagen utan cola. Har hittils druckit kanske 50cl på TVÅ dagar. Det jag istället druckit massvis av är vatten. Känner mig jätte trött och har ständig huvudvärk men jag vet själv att när det gått ett par dagar så mår man hundra gånger bättre istället!

SÅ HEJA MIG =D

Imorgon måste jag tvätta! Ska försöka hålla mig borta ifrån Farsta C och P.O.P men de kliar i fingrarna ska ni veta.


Vet ni vad jag precis hittade! Eller insåg att det ens fanns (A)
P.O.P WEBSHOP! Bilden gör inte jeansen rättvisa!







Kommentarer
Postat av: Jessica

HEJA HEJA! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback