Ord sårar mer än du tror

Fredag var mysdag! Eller nja till viss del åtminstonde =P I lördags åkte vi hem till Nadim där allting flöt på helt okej. Var faktiskt trevligt t o m. Sen idag började vi sjääälvklart att tjaffsa! Så jävla trött på allting just nu alltså orkar knappt skriva här för att jag är så arg! Går fan inte att diskutera med honom. Eller vi kan åtminstonde inte diskutera med varandra. Fast det är å andra sidan ingen nyhet precis..

Men men nog om tråkigheter jag har beklagat mig lagom mycket ikväll haha! Jag har köpt ny vagn =) Den kostade bara 600kronor. Att det kan vara sån skillnad mellan stockholm och Göteborg? Det är inte sån vagn jag vill ha men jag känner mig verkligen i behov utav en. Och tack vare priset så köper jag denna tills jag hittat en som jag verkligen vill ha!


Man kan också vända på handtaget så att jag ser min bebis! Å så är den svart och i bra storlek - inte för stor! Och en stor rymmlig varukorg under - LOVE! Det ända jag inte gillar är hjulen. Men det är väl en vanesak antar jag hehe =P

Men visst var den fin? =)

Imorgon ska jag nog umgås med Eleonor! Beror på hur länge hon sover också (A) Vill träffa Therese å Liam också men har som sagt INGA nummer på telefonen så känner mig lagom instängd! Å så vill jag träffa Matilda å Maxxen. Ja de är massa jag vill träffa inser jag :O hihi! Och min
Jossan som är på rymmen!

Nej kanske ska man läsa lite bloggar nu när man äntligen är hemma =)

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback