Slapp-söndag(?)

Vet ni? jag har sätt en så JÄVLA snygg kille! Goosh de är inte OK att se ut sådära :O världens sötaste leende.

Men i af idag ska jag ut och övningsköra =) Ska bli dunderkul! Jag älskar verkligen att köra bil. Tänk när jag har körkort? Kommer väl glatt aggera taxi åt alla då hehe (A) Fast jag har hört lite rykten om att det inte är någon som vågar åka med mig :O Men jag är faktiskt duktig! Åtminstonde på att parkera =) Att hålla hastigheten går väl sådär.. och när jag väl försöker så kör jag ner i diket så helt på topp kanske körningen inte är!

Vad har ni för er en söndag som denna då? Solen skiner för tillfället men det går ju upp och ned så kors i taket om att solen är tillbaka kan vi ju lugna oss med!

Nu ska jag dra upp mamma och se vad hennes dags-planer är!

Tjingeling =)





Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Jag hoppas du flirtade med honom??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback