Lukas skriver

< xc<qx35v4e3r<    knhhjbb   

Jaha vad kan man översätta detta till då? hmm.. Söt är han åtminstonde då han ska "skriva". Han är typ helt hypad och bara slår å slår å slår.. min lilla knasboll!


Min plutt efter vaccinet i torsdags. Då, 5 månader + 10 dagar. Idag, 5 månader + 15 dagar.

Idag har vi umgåtts med
Jessica å Eleonor =) Någon promenad blidde det inte! Men kanske kommer nu på kvällen beroende på väder! Fredrik skulle komma över efter jobbet en stund så vi får väl se helt enkelt.

Jag å mina flickor J&E har i af utfört MYCKET bra detektiv arbete idag. Vi försöker nämligen ta reda på vem en person är. Det var visserligen inte så svårt.. men efter ett samtal imorgon så lär vi veta betydligt mer åtminstonde :)

Annars står väl mitt liv ganska stilla just nu känns det som! På torsdag blir jag 20, uttjatade? men ska bli så jävla skönt att rulla in på systemet blir dock riktigt arg fall de inte frågar om leg!






Kommentarer
Postat av: carro

Vilka långa och slanka ben din sötnos har. HAHA! Helt underbart söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback