Fredag med trevligt sällskap

Igår hade vi en riktigt mysig dag! Började med promenad till bagarmossen (ca20 min). Där möttes vi utav god lunch hemma hos Fia 1 =) Lilleman visade även att han inte alltid är snäll utan har enorma röstresurser också ;) haha

Efter det promenerade vi hem å lilleman slockna totalt! Väl hemma vaknade han ingen egentid här inte ;) haha men inte klagar jag på det är så mysigt att mysa med min lilla plutt! Efter lite prat med fia 2 och maria så promenera vi iväg till Fia 2s pappas kolonilott och hoppa studsmatt! JAG HOPPA faktiskt stort framsteg ;) är livrädd för sånt dära haha!

Sen så satt jag och Fia2 kvar å prata med hennes pappa+Sussi å Junia =) Sen bar det av att promenera hemmåt ;) SÅ massa gående men det är så skönt! Och lilleman gillar det också så =)

Idag ska vi ju till hans farmor(?) hon har inte ringt än så vi får väl se :) Nadim tog ju studenten igår så tänkte att jag ringer vid ett så det får sova lite anar bakis där borta? hehe

Nu ska jag in i badrummet å fixa mig lite medens Lukas sover!

Hoppas att ni haft/får en fin helg! ♥ Idag firas sverige också =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback