Liten tjuv!

Vet ni? Imorgon ska jag stjäla sofias dator! haha tänkte nämligen få över alla bilder från ja typ tre veckor tillbaka? Hon är ju min lilla fotograf som fotar överallt och har sådär MASSA mysiga bilder på lilleman! Måste ha dem innan jag framkallar mina tremånaders bilder osv :)

Men att titta på fotona från idag kan jag faktiskt erkänna är lite jobbigt! Det är precis som att man har pressats tillbaka i tiden och allt är som förr  fast man vet ju att det inte är det! Nej usch nu ska jag lägga mig brevid min lilla älskling som har sussat så sött sedan nio vilket menas med att vi ska upp nio imorgon också! Wiho haha =D





Kommentarer
Postat av: Adams mamma

joo men det förstår jag :)

Känns det som om det skulle kunna bli ni två igen då?

Ses vi i morgon? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback