Mini trip de la Ronneby!

Ja jag kan ju börja med att säga att jag definitvt är en storstadsmänniska! Men det var mysigt och riktigt trevligt! Lilleman ville såklart inte sova varken på dit vägen eller hemvägen haha så blev en del bärande =D Men han var glad åtminstonde =P Lite gnällig när jag inte gjorde som han ville men det är ju helt förståligt =)

Däremot blir jag alltid lika förvånad över hur trevliga människor är i dessa små städer! Sånt gillas =D Öppettiderna för "centrum" ogillas dock! Till klockan TVÅ hade dem öppet på lördagar, TVÅ alltså då har inte ens stockholm hunnit vakna! Jag klagar på våra tider till klockan fem. Tycker det är lite smått tidigt hehe

Men vi spenderade ju bara en halv dag inne i centrum ändå så oss skadade det ju inte =P Dem andra tre dagarna spenderades till vila. Vi besökte spat två gånger där även lilleman kunde bada och inviga sin badring som han älskade! Vi bubblade lite i tunnor medens lilleman sov i vagnen också. Sedan låg vi vid poolen en dag och fick lite lite färg på våra kroppar! Då invigde lilleman även hans pool och den var väl sådär då han än inte kan sitta =P Men om någon månad kommer den att vara perfekt !

Mer än så gjorde vi nog inte, eller vi åt självklart god frukost och riktig smarrig middag!

Ska försöka få in bilderna imorgon beror helt på ifall Nadim kommer över eller ej. Man vet ju aldrig med honom.. han har inte svarar i telefonen när jag messat nu så.. gaah varför blir jag ens förvånad? Det som gör mig mest arg är att han är en helt underbar pappa när han väl är här. Han är PRECIS så som jag föreställde mig att han skulle vara och vi diskuterar PRECIS det jag föreställde mig. Så det är synd faktiskt att han blir som en helt annan person så fort vi skills åt. När vi är med varandra är allting helt perfekt. Och i tisdags fick vi även egentid bara vi tre. Det var helt underbart! Men nu är det som de är igen, ovanligt nog!

Jaja babysim på dagen också =) Får se vilken tid vi orkar åka iväg till! Har åtta högar tvätt att tvätta också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback