Shopping

Blev en resa vill jag lova! Och jag kan ju fan inte påstå att jag tänker åka till babyland kommunalt igen :O nej sånt här får man sköta då mammsen har tid med bilskjuts haha =))

Fick åtminstonde med mig badringen, flaskhållare och blöjpåsar hem! Där rök 450 spänn :O jaja det behövdes så =P Å badringen var ju verkligen ett MÅSTE! Sen köpte mamma en hoppgunga (försenad doppresent) vilket lilleman verkligen älskade! Hela han sken upp haha =)

Nu ska jag kila iväg till sängen! Blir nämligen att gå upp och vara lite alert runt nio imorgon. Ska på babysim vid ett så måste åka hemifrån runt halv 12 typ =)) Ska bli trevligt! Och kul att träffa lilla Milo + Ruby också!

Natti natti ♥






Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Badringen tycker jag var väldigt smart :D hihi kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback