Upp och iväg

Jag är så himla lyckligt lottad med så himla fina människor runt omkring mig varje dag!

Idag har jag MASSA att göra. Först ska jag förbi Farsta, skulle egentligen åkt me Pess men hon sover ;) haha så åker nog före och är hemma i god tid tills hon vaknar =) Sen måste jag skära och steka 6kg kyckling..Och på det ska jag hinna förbi Maria och plocka ur cheescaken ur hennes frys för att förflytta det till Fias! Det får nämligen inte plats i vår..

Och allt detta ska ske innan fem typ. Eller kycklingen kan jag lata mig lite med men ändå! Bara farsta tar ju MINST två timmar med tanke på att man ska dit och hem å så leta rätt på allt också..

Jaja kanske bör man sätta igång? Åtminstonde fixa klart mig själv så att det bara är att klä på lilleman när han vaknar!

Ha en fin dag allihopa =) Kramisar! ♥






Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Meeen gud så spännande! :D Hoppas han följer med! Då hinner även du gå ut och klubba lite under resans gång. :) Och om inte han följer med så hänger jag gärna på. Heh :P Näe, men förhoppningsvis följer han med!!



Träffar du Nadims föräldrar ofta? Och vad tycker dom om att Nadim inte tar sitt ansvar.? Bra att du har kontakt med hans föräldrar! Mest för Lukas skull. Önskar jag hade kontakt med Kayleens farföräldrar. :/ Kram

Postat av: Jennifer & Lukas

Ja dom har så mycket åsikter om hur man ska göra med sitt barn. Men det har inte dom nått att säga till om enligt mig :) hihi



jaa men det är ju toppen att du och hans familj går bra ihop. Förhoppningsvis blir det bra mellan er också! Och att du kan börja lita på honom igen :)



Ja en paus i vardagen behövs verkligen det har du så rät i :)



Kramar

2009-06-13 @ 18:01:49
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback