Härliga dagar

Å vilken mysig dag vi har haft =) Började med att jag fick väcka lilleman för att byta bajsblöjjan åtminstonde! Sen drog jag på honom en tjocktröjja och ett par strumpor så fick han åka i pyjamas =) Var så mysigt att sitta på bussen med honom. Han var sådär superglad som han alltid är på morgonen plus att han var sådär mysvarm som man är när man vaknar!


Mötte upp Ruby&Milo i skanstull så tog vi 3an till babysimmet! Idag gick det också jättebra =) Tror att lilleman varit halvsjuk dem tre första gångerna så därför de gick som de gick men nu rullar det på ordentligt och är super kul att bada med honom!


Sen åkte vi till hornsgatan och besökte babyproffsen =) Provkörde en Quinny 3XL också och nu är jag tokkär =) Men jag ska hålla fingrarna i styr tills augusti åtminstonde! Min vagn är ju så himla bekväm av sig (A) Kan ju hända att jag faktiskt måste köpa tidigare också då lilleman börjar bli sugen på att sitta upp! Men än kan han inte själv så han får träna lite först ;) Köpte förresten ett sele som man har till vagnen så att Lukas kan röra sig fritt och inte sitta fast i det som redan finns. Är alltid så orolig att han ska slänga sig åt något håll å flyga ur vagnen haha =P

Efter babyproffsen blev det café! Möttes av jättesöt personal men gästerna var värre. Två ja jag kallar dem gamla kärringar! Usch i af dem tyckte INTE att det var okej att amma offentligt då cafébiträdena var från andra länder samt att jag skulle ju absolut inte stå och amma eftersom att lilleman inte fick matro då .. jaja sa att han äter lika bra varken jag sitter eller står! Den andra kommentaren blev jag bara stum utav. Tycker det är sjukt att vissa inte tycker om att man ammar offentligt då jag anser att det handlar om MAT och ÖVERLEVNAD inget jävla sexuellt!


Menar alla kvinnor i ALLA länder ammar. Der är inget nytt precis. Fick en blick av ytterligare en kärring på bussen också men då hade jag inte ens ork att bry mig! Plus att det stod sötaste kvinnan brevid och gav mig komplimanger istället åt att jag ammade och inte brydde mig om dessa surkärringar!

GAAH men men vi (Jag, Lukas, Ruby&Milo) hade det åtminstonde superduper trevligt! T o m regnet passade denna dag då vi var innomhus haha =D

Nu ligger lilleman och sover =) Lite oroligt dock. Tror som vanligt att det är tänderna (A) haha men symtomen kan hålla på upp emot två månader innan det spricker så..

Puss&Kram ♥






Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

jag håller med om att vi haft en tokmysig dag idag och att kärringarna var rent utav perversa som blängde så på dina bröst;) Snusktanter!

Postat av: Anonym

Jag tycker de är helt okej att amma offentligt, fast kanske ha skydd av någon filt så det inte syns.. tror inte folk skulle reagera då! =)

som på den här hemsidan

http://www.byjezz.com/1coverme.htm

2009-06-21 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback