Vill ha och vill ha

Jag har skrivkramp! Har börjat inlägget tusentals gånger mne inte skrivit klart. Vet inte vad jag vill få ut i denna text! Sitter som en tok och funderar på hur jag ska ha råd med allt jag vill köpa? Fyller visserligen 20 om knappt två månader så ska väl önska mig något då också. Blir nog symaskinen då.. men just nu har jag heller inte tid för att sy? Så jag vet inte! Men det skulle vara kul att ha en :)

Sen vill jag även ha en systemkamera. Vilket kostar, ja massor? Det är inte bara kameran i sig utan vill ha ett hyffsat objektiv också så man hamnar på massa tusenlappar! På detta så ska jag snart köpa ny vagn och bilstol. Bilstolen jag vill köpa är heller inte billig. Sen måste jag spara ihop pengar till resan i vinter + ett kapital för möbler tills dess att jag flyttar! GAAAH massa att handla, panik? Egentligen inte. Jag bor faktiskt hemma så jag har råd att spara massor. Men jag är även en mästare på slarv och slös ;) haha

Men jag SKA lyckas! För jag vill så gärna ha de här sakerna.

Kalaset vi gick på var riktigt mysigt! Så skönt att komma iväg och träffa folk på samma nivå som en själv. Samt har lite erfarenhet också så man kan bombadera med frågor och dem svarar alltid lika glatt! Sen så älskar jag att sitta och prata med människor som egentligen är nästan så barnslig som en själv men som också visar en mogenhet!


2 månader och 2 dagar innan lilleman kom. Å så jag saknar min mage samtidigt som man är överlycklig utav att ha den här ute!


Nu ska jag hoppa i säng med min lilla prins som äntligen sover efter tre timmars kämpande. Men det var lite mysigt de också då han mest låg och skrattade åt mig haha! Sötunge då ♥


Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

vart ska ni resa i vinter:)?

Gud va fin du var som gravid! din mage i 7emånaden är lixom som min mage är utan bebis nu haha:D



Tänkt någe mer på doppresent?

kram

Postat av: Jennifer & Lukas

Ååh det är så mycket man skulle behöva :) Men du får väl tänka att man bara fyller 20 en gång så man kan önska sig DYRA presenter ;) hihi. Ååh jag saknar också min bebis mage det var så mysigt <3!



Jaa jag har trott att napp och nappflaska är nått alla bebisar tycker om. Så jag fick en riktig chock när Lukas hatade allt sånt. Nu går ju nappen superbra, nappflaskan går IBLAND om han är riktigt törstig. Men det är bara vatten som duger. Försöker jag med bröstmjölk ur flska spyr han på mig :/



Ja din lilleman ska va glad att du är hans mamma. Du verkar vara en jätte rar tjej :)

Kram

2009-06-05 @ 16:27:31
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: eleonor

hej gums! vi har det bra i turkland! hur är det hemma? saknar er! <3

2009-06-05 @ 21:25:11
URL: http://eleonoor.blogg.se/
Postat av: Ruby o Milo

åh vad härligt:)

haha sötnos lukas att han redan skrattar åt sina kompisar;)



Haha du va ju mkt till hjälp. Om ja frågar såhär då: Vad önskar du dig INTE? vad behöver du inte lixom:)?



kram

2009-06-05 @ 22:04:28
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

haha vilken blandras ni har lyckats göra =)men han är söt för det ;)

bor pappan i sverige eller ?



Nä det är lite svårt att planera när man inte vet hur många man blir, jag får svar nu den 12 om hur många som kommer så då sätter mitt planerande igång.

Drygt att det ska kosta så bara.

Tur man får skatte pengarna närsom =)



Kram

2009-06-06 @ 12:18:10
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback