Segaste dagen ever!

Så var min 19onde midsommar avklarad! Var som sagt iväg till Ninni och käka god mat samt en UNDERBAR tårta! Håll utkik slänger in receptet så snart jag hittat det!

Runt 6 så gick vi hem till mig och korka upp en flaska vin! Var jättegott och tog oss flera timmar att dricka upp. Mestadels för att jag känner mig lite halvrädd fortfarande att dricka alkohol sedan jag blev helt snurrig utav en öl! Hur som! Vi satt å spelade buzz tillsammans med mamma och två utav hennes vänner.

Gick hem till andra grannen (Sofia) en stund när lilleman hade somnat. Hon hade nämligen fest.. Var trevligt men jag kände direkt att det kändes skumt utan min lilla pojke! Även fast jag visste att han låg och sov så ja, det kändes konstigt! Så jag gick hem någon timma senare och tajmade att han ville ha mat igen =)


Två favoriter tillsammans! Lägg märke till lillemans supersöta skor!

Herregud tagit mig säkert 20 min att få ihop den här lilla texten.. huvudet hänger inte riktigt med! Ska nog återgå till tvätten där man slipper tänka haha =) Ha en fin helg! Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Var det första gången du drack alkohol sedan du fick Lukas.? Ammar du fortfarande? Alltid intressant att veta :P Minns första gången jag drack alkohol sedan jag fick Kayleen. Blev helt galet full. Heh. Kram!

Ps. Lukas är sååååååå söt. Som alltid :D

Postat av: Adams mamma

Oh va jobbigt att han inte hör av sig :/ förstår inte varför han gör så, han borde vilja träffa Lukas mer tycker jag..



Vi gick bara förbi min mormor & morfar och fikade lite haha..

Kram

2009-06-21 @ 08:50:03
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: tobys.se

Naw så söt man kan va'!:)

2009-06-21 @ 23:17:04
URL: http://tobys.se
Postat av: Jessica

Nämen, där är ju lillskiten med en tokstolle bakom ryggen. Han är bra söt alla gånger. Tyvärr kan man nog inte säga samma sak om tokstollen bakom :/ Hihi!

2009-06-22 @ 22:14:36
URL: http://zmooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback