Fotoramar och fotoalbum

Wow 233 bilder beställdes gud så jag längtar! Vill bara sortera in allihopa i album nu =D Imorgon ska det köpas ett till fotoalbum å så i helgen beställer jag nog några fler bilder.

Just nu sover Lukas här brevid mig =D vilken lyx va? Han sover verkligen aldrig eller jo en kvart då å då men inte så att man hinner göra något precis men nu hann jag både duscha och sätta mig här en sväng!


Lukas och Eleonor

Å jag är så himla avis på er alla där man läser "inatt fick man sova en hel natt". Känns som att man aldrig kommer att få göra det igen! Lukas vaknar ju minst tre gånger/natt för käk. Men lite mysigt är det faktiskt också att ligga å kramas där mitt i natten =D


Igår var vi ju på besök hos Matilda var super kul å super mys. Matilda laga himlans god middag till mig å Lukas värkar nöjd också inte gnällt något på mjölken idag så ;) haha!

Idag har jag haft himlans ont i huvudet lagom kul .. men blev bättre nu på kvällskvisten så fick lite besök utav Madde också, myspys =)


Fast nu ska jag nog dega framför tv:n fall man inte fastnar hära lite dåra (A) haha måste inhandla ett sött litet babygym. Värre djungel än barnvagnar nästan :|

Kommentarer
Postat av: sandra

tack så mkt :D..din är med jätte söt :D..så du är med uppe flera gånger per natt haha..tur dom är så söta så man orkar :p

2009-03-25 @ 08:12:15
Postat av: lollo

gud vad stor han börjar bli :) det går fort..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback