U've got a mail

Från andrej =D wiho! alltid lika mys att höra ifrån honom =) Han hade tydligen massa plugg att fixa för han har ju planer på universitetet tydligen =P jaja vissa är väl duktiga haha (A)

Har fått mina lönespecar nu så ska skicka dem till FK så får vi se vad som händer.. Mamma ska ringa dit nästa vecka. Hoppas att jag får de jag begär orkar inte klara mig på fjuttiga 180 om dagen.. tur att man bor hemma!


Idag var vi på BVC =) Lill skiten hade gått upp nästan 400 gram :| jaja växer gör han iaf haha =) Han väger nu 4160gram och är 55cm lång =D huvudomfången låg på 37,7 låg förut på 34,5 så huvudet blir tjockare de också ;D hihi

Kolla hårfärgen på bilden! Ja allt har han fått de röda ifrån Nadim i af. Annars tycker jag inte de liknar alls haha =P





Kommentarer
Postat av: kochana

han har samma mun och näsa som dig i alla fall!=)

har nadim hört av sig nått?

Postat av: Michaela

vbad stor han har blivit babe!!

2009-03-13 @ 13:25:49
URL: http://michaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback