BVC å farmor besök

Nu är vi hemma efter en något fartfylld dag!

Började med föräldrargruppen på BVC där vi hade babymassage. Lukas tyckte om det i några minuter sen var det sympatigråt å så lite käk sen var det mysigt igen å så sen blev det långtråkig igen haha =P Men jag ska nog börja med det varje morgon när han har sina pratstunder vid 8 tidet =) Då får man tiden att gå lite också!

Efter det så var det dags för 3-månaders vaccinet! Usch vad jag tyckte synd om min lilla plutt. Men han klara det i af o så fick han lite food i sig efteråt sen slockna han totalt. Han vägde idag 6450 och var 63cm lång min lilla plutt är tydligen inte så liten längre haha! Efter det så bar det iväg till Huddinge och hem till farmor samt farbröderna =) Riktigt trevligt som vanligt - ingen nadim heller som vanligt =P å så god mat som vanligt! Haft en trevlig dag med andra ord =)

På fredag ska vi till SÖS och fota oss för söderomsöder tidningen. Hade väl helst haft med Nadim då också men nu orkar jag inte skjuta upp det längre =) Med oss får vi i af Ruby å Milo trevlig trevligt!

Funkar inte att ladda bilder så får uppdatera lite senare med det =) hej så länge! Kramar

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ahh sota!!

Klipp ut bilden fran tidningen och skicka fotot till mig.. Snallara!!



Saknar er!! <3

Postat av: Jossan

Hej snuttisar!



Jo jag koper de blaa skorna, jag bara maste kopa dom! Dom ar inte alls dyra.. Jo jag har ett amerikanskt kontonr snart och ett svenskt sa om man vill ha nage bestallt visst kan jag ordna det sag bara till. :)



Allt bra med er? Kul att ni umgas sa mkt med farmor. Nadim har fortfarande inte hort av sig?



Puss och kram alskar er <3

2009-05-08 @ 01:04:46
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback