Inställt babysim

Nadim har fortfarande inte hört av sig. Förvånad? Nej. Besviken? Ja!

Lukas hostar fortfarande lite ibland å är lite rosslig så vi hoppar babysimmet imorgon! Riktigt tråkigt jag hade mer än gärna åkt dit men för att lilleman ska bli helt frisk ska vi nog hålla oss borta från simbassänger åtminstonde! Vill inte att han ska åka på öroninflammation eller något så =) Men den som väntar på nått roligt.. =))


Istället ska vi åka hem till Lukas farmor! Vi ska inte vara där förän tre typ så innan det ska jag tvätta =) Har iförsig inte gjort så mycket mer än att tvätta idag å varit en sväng i Farsta men när man bor fyra personer så blir det en hel del tvätt.

Nu är det matdags för lilleman sen ska jag kika på Law and order för att sedan sova lite =) Hoppas att ni haft en underbar helg samt start på denna regninga vecka! Kramar







Kommentarer
Postat av: Jossan

hej sotnosar!

Hoppas du fick mitt forra lilla kommentar eller vad man sak saga.. langa snarare kanske.. Okej kanske bra for lilleman och inte simma sa han blir frisk. Men han kmr sakert alska det sen nar ni val borjar dar, det regnar har ocksa..



Tanker pa er varje dag, saknar er!!

Stor han blivit forresten!! Fina pojken!!



Puss och kram fran mig <3

Postat av: Paula | Med 2 underbara döttrar|

hejj =)Fan va sugit att han inte hört av sej! Kan förstå att du är besviken. Hoppas besöket hos lukas farmor ska gå lika bra som förra gången!

håller tummarna för dej! Kramar

2009-05-05 @ 14:25:59
URL: http://raggarkola.blogg.se/
Postat av: eleonor

haha, men han fick ju en present idag, se det som kompensation för att vi håller doppresenterna hemliga :) hihi, ja, jag är också kär i mina skor. mina fötter är däremot inte lika kära, men lite får dom pinas :) hmm, jag är tveksam på att skor räknas in i nödfallsutgifter.. men vad vet jag, jag har 5 par skor påväg hem till mig, jag ska inte säga något ^^

2009-05-05 @ 23:02:10
URL: http://eleonoor.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh stackars lilleman, hoppas han kryar på sig snabbt! Ha en fin dag hemma hos farmor i morgon: ) Kram Jenny

2009-05-05 @ 23:52:37
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback