Ljuvliga dag

Idag har vi haft en bra dag. Trotts hostande och snörvlande så har vi glädjt oss igenom dagen tillsammans med Eleonor ♥ Det är verkligen helt underbart hur saker kan bli så bra när man har så fina vänner!

Idag fyller även min vän år! Så tycker ni kan klicka in er
HÄR och gratta henne! Hon blir 20 nu, systembolaget nästa ;) Trevlans. Själv får man vänta i dryga två månader och jag längtar MASSOR ska ni veta =) Vill in å kika på alla olika vin sorter osv. ¨

Annat jag kommit på är vilken vagn jag vill ha! Ja jag är ett jävla vagn freak har tre stycken nu var av ena är en duovagn så det blir nästan fyra. Men jag har kommit på att jag inte alls vågar köra den nya retro vagnen. Den är alldeles för stor och känns klumpig nu när jag är van vid min lilla blåa sötnos. Så den ska faktiskt säljas =) Och blir lilleman för stor för den blåa kan jag alltid lägga in min mjuklift som jag köpte till resevagnen i någon månad. Sen är det ändå dags för lilleman att bara ha sittvagn ändå så.

Jag vill hur som ha en Quinny Freestyle 3XL.


Nej nu känner jag att hela inlägget blev virrigt. Men min blogg är väl i helhet lite halv virrig just nu hehe!

Så blir sängen för min del =) Eller snart! Efter lite kik på vagnar. PUSS






Kommentarer
Postat av: Jenny -

Åhh jag älskar quinny, har en speedi med dreami liggdel som jag använde till sessan hennes första sex månader, saknar den såååå men hon gillade inte sittvagnen så det var bara att acceptera :(



Ha en mysig kväll, kram Jenny

Postat av: Fanny - Mamma till Ella

Jag har en Quinny freestyle 3XL :) Sååå bra, är helt otroligt nöjd med den. Däremot är det en väldigt "bred" vagn över bakhjulen och den tar stor plats även när den är ihopfälld . Annars är det en lättkörd vagn och att man kan ha bilbarnstolen på vagnunderdelen är underbart :)

2009-05-27 @ 14:05:07
Postat av: Bello

Det var värst va vagntokig du är :D men jag håller med dig :) finns så jäkla många fina vagnar man skulle köpa om man hade råd. Man skulle ju lätt kunna ha en vagn för varje årstid o tillfälle hehe =)

2009-11-14 @ 14:12:23
URL: http://beelloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback