Panik!

Nu är det strul med mormors lya, KUL! Nej absolut inte jag vill verkligen inte flytta men eftersom att min bror tydligen kanske inte kan ta över lyan så är jag så himla tvungen att flytta. Eller måste måste jag väl inte men får ju panik att bo såhär trångt. Finns lixom ingen plats till lilleman här och jag mår bara dåligt utav att bo såhär. Fast jag vill inte bo själv heller.. så det kommer att bli jobbigt. Hittade en etta i Farsta som skulle hyras ut ett år. Får se ifall att hon ringer upp.

Så nu kommer jag absolut inte kunna sova för att jag kommer ha allt mer tankar i huvudet. Och mina naglar har jag självklart bitit av igen också FAN!! jag skulle ju spara till dopet. Men bättre det än att jag börjar röka igen åtminstonde.

Har verkligen haft en skitdag! Fast det var mysigt i globen med Fia dock. Usch vad jag avskyr när måndagarna blir dåliga. Kan inte bara tiden flyga fram sådär två veckor?..

Nej nu ska jag lägga mig å kika på min vackra son och glömma verkligheten för en stund!





Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

ja fast att det bara blev en snabb runda så var det skönt att komma ut lite =)

vad kul din son gillade smakis. längtar tills jag kan prova på liam, det finns ju såååå många olika sorter.

bra att du slutat röka, mindre bra att bita på naglarna men det är ju bättre, jag har inte lyckats sluta röka så heja dig. =)

Postat av: Ruby och Milo

ojjojoj va jobbigt me lägenheten. men idag ska vi på bebissim iallafall å det kan bara bli kul:)



HAHA vilken liten fetknopp på bilden nedan. jävligt klockren medmat runt hela käften haha.. SÅ SÖT:)

ses kvart i 3 .

kram

2009-05-26 @ 08:37:49
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

SV: tack, jag mår bra.

nej jag har inte haft jobbiga syndrom. är verkligen jättenöjd.. min lilla älskling var snäll mot mig :)

Men nu känns det som att det jobbiga börjar komma.. inatt har jag haft väldigt mycket ont i ryggen :( nu kommer ju foglossningar, sammandragningar... :(

hur är det med dig?

kra,

2009-05-26 @ 09:04:30
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

Oj,! Hur kom det sej att du fick så många ig? :O Vilken linje gick du?

Jag skall plugga inom den sociala linjen här på Åland. Efter det så blir det nog att flytta till Sverige eller Spanien. Tiden får utvisa. Men vill inte bo kvar här. Usch alltså!



Jag har nog alltid bott på Åland. Mina släkt och vänner bor här. Men förra året flyttade jag till Sverige för att plugga... men men. Det blev ändrade planer.

2009-05-26 @ 17:18:49
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

Förresten vad har hänt med din mormors lya? :/

2009-05-26 @ 17:19:15
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Lukas

Oj jaha okej... Men det är ju lite fräckt att bjuda in sig själv! Har du haft dop än eller ska du ha?



Jaa man ska göra som man vill, läste att du provat nu. Så han tyckte om potatis? :)



Kram

2009-05-26 @ 17:23:55
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Jennifer & Lukas

Jag vet inte om jag fick med mitt namn på föregående kommentar så om du har en kommentar om dop och om mat så var det från mig och Lukas :)

Kram

2009-05-26 @ 17:28:25
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Studentfarsan

Ja, men det finns alltid människor som lägger sig i.



Men det som är roligt är att man bestämmer precis allt själv :) Det angår egentligen ingen annan :)

2009-05-27 @ 13:12:50
URL: http://studentfarsan.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

ok, tur han sa till så du vaknade =)

Nu ligger inte Liam i samma säng som oss, jag har spjälsängen brevid med en gavelsida bortagen så han ligger ju nära men inte i samma säng =)

hade varit lite jobbigt nu när han rör sig så mycket. =D



Vi ger ju d-vitamin på sked (gör säkert du också)

och har märkt att han tar sked utan problem så att ge honom smakportioner sen är nog inga problem =)



Ok ja där hade du ju tur i oturen att bli så illamående, stå på dig med att hålla emot.

Jag ligger på kvällarna och tänker att imorgon ska jag fan inte ta ett bloss, jag vill ju kunna se min lilla grabb växa upp. men gud så svårt det är, på morgonen är jag som en annan människa som inte alls tänkt så på kvällen suck

2009-05-27 @ 20:42:02
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback