Planer

Så himla skönt att jag har saker för mig hela tiden nu! Dock så är lilleman väldigt gnällig fortfarande.. men läste att det kan ta två månader från när de får ont/kliar etc i tandköttet tills det väl spricker. Min lilla plutt då!

Men denna vecka bjuder på massa mys =) Imorgon ska en tjej hämta min fin fina retro vagn som jag köpte för någon månad sedan men inte vågar köra =P Sedan ska jag iväg till Globen å kika ifall den Lindex butiken har byxor till min lilleman i hans storlek. På tisdag är det babysim med Ruby & Milo. Denna gång följer nog även min lilla Ninninor med och kikar! Onsdag bjuder på föräldrargrupp som oftast leder till en promenix med någon/några =) Torsdag åker vi ut på äventyr till Ikea tillsammans med Ruby & Milo då också för att köpa lite täcken samt sängkläder!

Sen är det nästan stopp! Ska se film med Sofia å Maria i helgen också =) Ska bli mys!

Men de planerna jag egentligen tänkte dra upp var att vi åker på kryssning snart =D Eller rättare sagt om två månader. För då blir jag 20 =) Mamma följer med också å mammas vän Ewa. Vilka mer det blir återstår att se.
Ninni och Jessica var nog på åtminstonde =) Sen ska jag kika efter med Madde också!

Så för att sammanfatta!
Denna vecka - helt planerad!
Nästkommande vecka - delvis planerad!
Juni månad - Dop och weekend till Ronneby spa hotell!
Juli månad - Jag blir 20, kryssning!


Och därimellan ska Lukas lära känna sin pappa också! Eller hoppas jag. Tänker inte ta ut någon i förtid även fast jag vill. Men jag tror på allt när jag ser det =)

Kramar ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback