Snabbtitt!

Å lilleman har inte ätit sedan klockan åtta! Detta är hemskt olikt honom men när jag försökte ge honom food vid halv tio så tog han bröstet (som att han ville ha alltså) men spotta ut direkt! å bara skrek å skrek å skrek. Hoppas han äter nu snart i af så att min magkänsla lugnar sig några steg! Men tänkte hålla koll på maten nu i natt för att ringa till läkaren imorgon å höra vad de tycker att jag ska göra!

Imorgon svarar jag på kommentarer å så ska jag betala "räkningar" jag kallar de mer för låtsas räkningar för det är ju typ vad de är? Rent ut sagt - fakturor på mina shopping begär!

Lite ångest utöver att jag redan spenderat närmare 1500 på mitt "utifall kreditkort"? JA det finns en jävligt bra annledning till att jag inte ska äga sånna finurliga saker! Men men ligger plus på sparkontot så kan ju alltid ta därifrån ifall det krisar sig när fakturan kommer =)

Nu ska jag sova brevid min prins <3 Nadim har än inte hört av sig... men jag får väl låta honom andas lite antar jag =)

PUSS






Kommentarer
Postat av: eleonor

jessica sviker oss o åker till örebro på lördag morgon, så det får nog bara bli vi tre isf :P men vi får hitta på något mys ändå :D jag vill ha helg nuuuu, är så trött och vill bara sova hela tiden, vet inte vad det är med mig (och ändå sitter jag uppe nu, jag skyller på asib!)haha :)

Postat av: Maria

mamma kanske tvingar med mig till örnboet nästa helg men jag ska pressa in dig någon kväll:)



<3

2009-05-14 @ 19:18:08
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

Nej det är jätte konstigt, jag skulle aldrig klara av att vara utan Adam så länge..



Det känns bra utan honom för han var inte så bra pojkvän, men det skulle vara skönt om vi kunde vara kompisar nu.. Jag försökte men han var inte mogen nog att ta det ansvar m.m som han borde så jag bestämde mig för att jag hade nog med att ta hand om mig själv och Adam.

Hur känns det för dig då? Var Lukas planerad?

2009-05-14 @ 23:13:37
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback