Sommarvärme

Hej alla glada!

Idag har det också varit en bra dag =) Åtminstonde för psyket! Lilleman har varit gnällig men tänderna å så värmen är mindre bra tycker han. Vilket jag förstår! Hade själv ett helvette med mina visdomständer!

Men snart blir det bra hoppas jag! Idag hade han t o m lite förhöjd feber vilket han inte haft tidigare. Men inte mycket bara 0,5 grader! Så vad har vi gjort i helgen? MYST! Mestadels har jag ju vandrat fram å tillbaka med lilleman i famnen men när han varit vaken 1,5 timme så slocknar han och sover en halvtimma då kan man syssla med lite annat. Eller som nu i helgen då vi haft picknick dygnet runt - lägga sig i solen lite! Har upptäckt modet för mammor, så vit som möjligt ;) haha


Det verkar förresten som att det kommer att lösa sig med mormors lya :) orkar inte förklara allt på bloggen men OM det löser sig så kan jag göra som planerat. DVS spara ihop ett starkapital så att jag kan köpa massa nya möbler när jag flyttar :) Samt hittar en lägenhet där vi kan bo i några år i allafall så att jag slipper flytta snart igen.

Har ni haft en bra helg, vad har ni gjort? :) Skönt med sommarkänsla nu inte sant? Kramar♥






Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

stora pojken:) skitläskigt. de ssista nätterna när ja har vaknat på morgonen så ligger Milo på magen och sover:P Han vänder på sig i sömnen. Hjälp. Fasrt nu äör ju inte det så himla stor risk för plötslig spädbarnsdöd men endå haha.



Ska ni gå på simmet på tisdag?:)Jag täbnkte på lillemannens tänder :)

kram

Postat av: Sandrah

Vilken liten sötnos!!

2009-06-01 @ 09:13:28
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Jossan i USA

Aahh jag alskar bilden pa lilleman gud vad han vaxer kan knappt tro mina ogon lr nage sant.

Hoppas ni mar bra och far en toppen vecka..Saknar er massor!! <3



Puss och kram <3<3

2009-06-02 @ 01:26:24
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback