Suverän kväll

Kan börja med att säga att vi inte var hos farmor idag utan ska dit imorgon istället =) Hon hade inte lagat mat å hon vill inte behöva stå och göra det när vi kommer där av annledningen till att vi sköt upp det till imorgon istället! Idag hade vi istället de mys här hemma med Jessica å Eleonor samt fia en stund ;)

När de sedan gått satte jag mig å nörda vid datorn var av jag råkade få lite bilder å ni anar inte hur skadeglad jag är just nu haha jag önskar att jag kunde skriva ut allt som sagt men just nu svävar jag på moln kan jag ju säga =) Även fast det verkar som att hela jävla huddinge verkar fått fel på synen eller något. Hur som mår toppen å ska iväg å köpa någon riktig figurnära klänning här snart! Å vad jag ska ha den till får ni kanske veta någon dag. Beror på när Lillemans pappa väljer att träffa honom =)

Men men nog om det! Vi har ju inte hört något utav honom ännu så =P men kanske är han hemma imorgon? Eller så råkar jag bara decka i hans rum så blir det försent för att åka hem å så måste han träffa lilleman? Ja jag vill så gärna göra så men det går ju inte. Inte ens jag är så elak!

Å söta läsare, jag har inte glömt er och era superfina kommenterar =) Men jag svarar imorgon för nu är jag jättetrött! Och jag blir säkert väckt runt 7 - 8 tiden så sömn behövs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback