Boobies

Ja precis - BRÖST! Jag har länge sagt att jag ska vänta tills dess att körkortet åtminstonde är klart. Men jag vet inte längre.. jag vill vill vill vill VILL ha dem nu. Men å andra sidan har jag mycket mer nytta utav ett körkort. Och jag har absolut inte råd att betala av båda samtidigt.

Har i af börjar läsa runt lite :) Även kollat utanför stockholm ut i norden osv. Det här mycket att läsa om så likabra att börja i tid :) Vem vet kanske är jag klar med körkortet tills i sommar så kan jag göra detta i sommar! Skulle vara tipp topp.

Någon annan som gjort bröstförstoring som läser? Berätta gärna om hur ni upplevde det :) Storlek smärtor ja allt ni kan komma på. Tipsa gärna om bra kliniker också! =)
 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback