Dagen i ord

Och även någon bild!

Började med uppgång vid 8 - välling tajm och lite lek! Vid nio slockna vi båda men klockan var ställd på 11 så pigga och glada traska vi iväg till tunnelbanan vid tolv!

Gled iväg med Lisette till Forum Nacka =) Där spenderade vi hela SEX timmar. Vet ni vad? Jag köpte inget, nada, nothing!! stolt över mig själv =) Så blev sushi som bonus dära ;) Adam kom även förbi =) Var jätte kul! allt för längesen man såg honom. Med sig hade han sin systers pojke som jag glömt namnet på? Trevlig filur.

Väl hemma så blev det en äcklig öl(!?) plus ett halvt glas jordgubbsvin! Gott men aldelles för sött för min smak =P Hanna var här också =) Å så Lisette =P Sjävklart kollade denna mamma på idol =) Ja fredagsmys här i soffan gillas!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback