Lägenhets update

Har inte skrivit så mycket och lägenheten mer än min bristande ekonomi på länge =P Hur som helst så skriver vi på kontraktet imorgon så efter det är jag åtminstonde ett steg närmare! Den 17 december flyttar dem ut. Så med andra ord är jag överlycklig :) Kan flytta allt i omgångar då och behöver inte känna någon press med att få dit grejjer! Har nämligen inte tänkt flytta in förän 2 januari.

Känns bra nu, grymt bra. Lite läskigt dock så himla långt från mamma. Men skönt att bli självständig och stå helt på egna ben. Även fast jag redan vet nu att jag måste åka hem åtminstonde en natt varje vecka då jag jobbar :)







Kommentarer
Postat av: freja

grattis till lägenhet!

Postat av: Adams mamma

Vi har redan haft influensan så vi behöver inte ens göra det.. Det har kommit fram förmycket för att jag ens skulle våga det, Adam kommer aldrig få något otestat vaccin.. Vill inte ha honom som försökskanin för jag skulle inte klara av att leva med migsjälv om han fick problem pga det om några år..



Men det är svårt, antingen är man för eller emot haha :)

2009-11-14 @ 10:07:37
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Emma

Mja, jag är mycket skeptisk till det. Hur ska du göra? Ska lilleman vaccineras?

2009-11-14 @ 22:50:20
URL: http://leonsmamma.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Va kul, kommer gå så bra för dig :) Skönt med eget place!



Hoppas du har en härlig helg gumman, kram!

2009-11-14 @ 23:37:42
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback