Lukas sov-vanor

Har nog inte berättat om min lilla prins sovvanor! Han sover mer än jag! Däremot har vi lite annorlunda tider men jag klagar inte för fem öre ;)

Somnar runt 9 på kvällen därefter sover han hela ELVA timmar innan han vaknar igen. Ibland vaknar han å gnäller till i ett par sekunder under natten för att somna om. Och som inatt då han vakna och ville ha välling! Men det är inte alls ofta :) 8 morgonen efter vill han däremot leka och äta! Sen somnar vi om igen och sover TVÅ timmar till.

Mammalyx =)

 


Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

vad skönt de låter att han sover så mkt. tänk om elliott kunde göra de med. HAn brukar oftast somna vid 6-7 sedan sover han till 5 på morgonen. då får han sin välling. har man tur så kan han somna om nån halvtimma-timma. Men det händer alltmer sällan nu =/ sedan sover han kanske 1-1 1/2 timma på dagen (ett enda pass) Haha..min vilding somnar nästan aldrig när vi är ute o går. Fäller jag ner sitsen så ska han liförbannat försöka lyfta upp överkroppen, annars får han panik o gapskriker för han inte vill ligga ner! inte lätt när det är svårt! hoppas ni får en trevlig helg! kramis

Postat av: emelie o elliott

jag vet inte vart man köper dom egentligen! vi hade tur o fick en av en arbetskamrat som inte behövde den längre. Men igår när vi var i stan så såg jag att de sålde på bland annat clas ohlsson och coop.

2009-11-07 @ 06:47:08
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

hihi tack :)



jo precis, dom har väl varit tillsammans rätt länge nu också :S Vist skriver jag inget om B men det är för att min blogg handlar om Adam och hennes handlar bara om henne så det borde ju stå något :S Jag skulle vilja kommentera nått så hon hittar din blogg haha men det finns fan inget att kommentera där heller :/

2009-11-07 @ 09:02:23
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Denice- Hampus mamma

jo jag hörde de, vill inte att min son är någon testkanin.

Ang kvickslivret så visst kanske de är så, men man kunde ju välja utan..

Sen så undrar man ju varför dom i tex frankrike, INTE vaccinerar riskgrupper och gravida och vi gör tvärtom, vem gör rätt?

Tycker allt är en galen cirkus!

2009-11-07 @ 09:26:59
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER och massor mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-07 @ 19:30:33
Postat av: Annie - Mamma till Emil

Tack! Den 18 maj :) Din lilla goding då?

2009-11-07 @ 19:34:31
URL: http://annieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback