Mycket nu!

Det är så mycket nu att jag knappt hinner med mig själv. Har endast kvällarna till att blogga vilket nu för tillfället går till plugg, plugg och PLUGG! Har avslut på företags ekonomi A nu i veckan. Sen är den borta skönt nog! Då har jag bara B kvar sen kan jag lova att de inte blir skola för min del på lääänge ;) haha

Lite uppdatering i af =) Lukas krälar superbra nu! Sömnen har varit ett helvette sedan jag sa att den var underbar =P Inatt var vi uppe i 1-2 timmar då han inte ville sova eller äta eller gå eller något alls. Bara stå upp och gunga i mammas famn..

Vi har också varit på vinden hämtat sängen, tvättat sängen (smutsig efter vindenbesök), monterat sängen, insett att sängen var fel mått samt trasig på ett ställe. Så de timmarna var bortsprungen tid! Fick åka till IKEA på söndagen vilket tog tre(!!!) timmar. Vi skulle ju bara springa in och köpa säng. Nåja datorn på lagning igen mamma ska hämta upp den efter jobbet. Så förhoppningsvis så har jag min dator imorgon =)

Vad har vi gjort mer? Idag var vi en sväng på tuben men blev bara kortvarigt :) Traska runt lite i Farsta C i hopp om att hitta duschdraperi som är minst 200cm långt, någon som vet?

Imorgon ska vi mysa med Eleonor och på kvällen ska vi åka till Fredrik och hälsa på =)

Har ni haft en bra helg alla läsare där ute?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: fia med knuff

yes jag ska med tänkte jag! fast jag jobbar dagen efter. tar allt jobb jag kan få nu, pengarpengarpengar liksom! och är det inträde så följer jag inte med men då kan jag vara med och föra :D kuuuul!

Postat av: Jennifer och Lukas

Ja men precis :P Det där med storlkerna beror heltoch hålleet på bebisen och inte på längden :) hihi!



Jaså det är fler än jag som lider utav bebis med sömn problem :/ Det är inte kul :(

2009-11-10 @ 19:11:10
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: viccan + lillkillen

hej! hur har ni det? lucas är ju helt underbar på bilderna! va skönt att det går bra med maten lite surt doc med sömnen.... måste träffas snart. just nu e ja uppe i norr och vilar ut efter svininfluensan men när jag kommer hem får vi ta o ses.

2009-11-11 @ 19:17:33
URL: http://viccangravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback