@ Rubys place

Sitter för tillfället hemma hos Ruby :) Lilla Milo ska precis sova och pluttis krälar omkring. För tillfället så är en pennhållare intressant =P

Denna vecka har varit heelt lovely =) Och bättre blir den! Igår så hade vi Cassandra hos mig som visade upp mykidoo kläder :) Blev böjbara bestick, en scarf, hiphop keps, ett par jeans och en tuggleksak till Lilleman!

Idag har vi som sagt varit här hela dagen =) super trevligt! Imorgon blir det till att kanske träffa Adam en stund sen msåte jag möta upp nadim som ska skriva på ett inneboende kontrakt så att jag kan få bostadsbidrag =) Sen på kvällen blir det jobb för min del! Såååå kul ska det bli =) få springa lite och prata allmänt skit med knäppisar i min egen ålder =P

Nej innan Lukas pajjar datorn kanske man ska kila ;) hihi Förresten, min dator är på RIKTIG service nu!

Kramisar =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback