Vaccin och mat i stora lass!

Anonym: Tack tack alltid kul att höra! =D

Vet ni vad? Jag har vaccinerat mig! Var en sisodär 2 timmar sedan och har än inte ens fått ont i armen =) Eller är lite öm men inge mer än så! Egentligen var det bara barn men eftersom att jag är i riskgruppen och har en bebis hemma så tjatade sjuksköterskan till sig att jag fick utav doktorn =) Det gillas!

Nu håller jag å Pess på att göra en hel plåt med pommes ååå så jag är hungrig :D det ska ätas me beasås =D

Efter maten blir det liverpool med Ninninor också som sitter å äter sovlaki :| det ska ätas imorgon =D

Oj oj oj va mkt matprat de blidde nu (A)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vänta tills ikväll.... Armen lär göra mer ont.. Jag trodde också att jag klarade mig ifrån ALLT ;(

Postat av: sandra & melvin

så söt är han :D..ska han med få sprutan? //sandra

2009-11-19 @ 20:34:26
URL: http://saandrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback