Vad mer :|

Snart går jag nog under jorden! Nu har även kameran pajjat.... gaah jag och teknikprylar går fan inte ihop. SÅ nu har man en sån till utgift att ta tag i hur vet jag inte.. får låna utav mor min :) Måste måste MÅSTE ha kamera. Så imorgon ska jag ge mig ut på sån jakt. Frivillig någon? Har förresten kollat på en Olympus E-420 som kostar runt 3000kr någon som har erfarenhet om ifall den är bra? Tänk nu på att jag har NOLL erfarenhet utav kameror. Anledningen till att jag kikar på systemkameror är för dem ger bättre bild utan blixt än digitala vanliga kameror.

Jäkla djungel inte sant? Fan fan fan att Nadim slutat på elgiganten nu!

Dagen har gått åt till att umgås med Matilda och maxxen :) Träffa även therese en stund! Hon fick även ta min babybjörn skötväska som jag fick till sista vagnen jag köpte. Den har hängt på en stol nu ett par månader och känns bättre att den blir lite använd ;) hihi Jag är alldeles för lat för att sälja så PEPP till er som orkar sånt.

Hur som helst så var vi och diskuterade jobb me min chef :) Så nästa lördag börjar jag 22 - 05 kommer jag att arbeta varje helg nu framöver tills dess att jag byter och börjar jobba lite mer vardag och pluttis börjar på dagis :) Eller så slutar jag jobba ett tag sen då allt med lägenheten är klart och står på mig, endast mig. Jaja nog om framtidsfunderingar :)

Nu ska jag kika till min underbaraste son och sussa sängen! Natti natt :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Jaaa det är helt klart bättre att bo i sverige än på en jävla ö! Sjukvården här är verkligen inget att hurra för! Fick sitta 3 timmar och vänta igår kväll! Ska man behöva göra det med en liten bebis liksom. Nåja läkaren var toppen bra :)

Men jag måste säga att jag är grymt avundsjuk på er som bor i sverige och har det bra mycket lättare med allt!



ååh va skönt att få jobba, jag känner också för att få göra det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback