Vi säger "nattinatt lampan"

Idag hade vi noll planerat. Som nästan resten utav veckan också är? Verkar som hela mitt umgänge insjuknat i förkylningar, vissa med influensa symptom. DOCK en vanlig influensa, kanske svin vem vet? Den ska ju inte vara värre ändå..

Hur som helst så mötte vi upp Therese och bebis Liam! De följde me hem hit så satt vi och prata, prata och PRATA haha. Tokmys =) Lagom till unga mödrar kom Fredrik hit =) Tokmys det också! Han åkte för någon timma sedan!

Lukas var såå söt idag då han skulle nattas. Tant Ewa (grannen) skulle göra ett försök i att ge honom mat OCH natta honom. Mat vägra han och så fort han kollade upp och såg att jag inte var där toktjöt han. Så jag tog över och han somna på någon minut :) Innan han somna så pussade jag honom som vanligt varpå han tittar upp och jag får en puss tillbaka. Sen vände han på sig och tillbaka - puss igen. Sen somna han.

Min lilla älskling åå <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback