Bloggtorka

Eller livstorka kanske man ska säga? Nja inte riktigt låter så brutalt =P MEN ingenting går rätt just nu känns det som! Ekonomin ska vi inte tala om herregud. Fått så mycket utgifter jag absolut inte räknat med. Men pengar kommer det nya som min Josefin alltid säger =)

Ikväll ska jag sätta mig och plugga klart den här himla uppgiften jag skjutit upp. Men vill verkligen inte hamna efter. Skönt nog så är det bara två jätte uppgifter sedan muntligt prov så än kan jag komma ikapp!

Sen vill jag verkligen fixa bilderna på Lukas bara det stressar mig till max. De får inte försvinna! Får väl ta mig i kragen och fixa det på fredag eller något. Tiden räcker ju fasiken inte till. Den dagen vi ändra klockan var helt underbar - en timma extra på dygnet skulle behövas varje dag!

Jaja lite neg inlägg inte sant? Men livet är inte heller alltid på topp ;)

Har åtminstonde haft en dunder mysig dag med Matilda å Maxxen :) På kvällen kom även Fredrik förbi vilket var jättemys.

Men nu som jag skrev innan - PLUGG!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback