Dagens äventyr

Vilken lång dag! Kom hem bara för ett par timmar sedan :)

När vi nästan precis skulle åka ringa Elham (Nadims mamma) vi skulle nämligen skriva kontrakt IDAG. Så iväg till huddinge för att lämna in lite papper :) Vet inte riktigt vad de var vi fixade idag. Men hur som helst så är vi åtminstonde godkända!

Jobbiga är bara att jag inte kommer få underhållsstöd eller bostadsbidrag de första månaderna.... ja lagom trött på FK blir man ju! Ska åtminstonde söka bostadsbidrag för alla oss tre tillsammans. Orkar inte dra hela historien på bloggen :)

Efter det så bar de av till Ikea! Buss från huddinge tar väl inte så lång tid tänkte vi? Utan tar första bästa. 44 min tog det. Helt jävla sinnes! För er som inte är från stockholm så är det en bilsträcka på kanske en mil? Men bussen valde en total omväg.

Vi kom åtminstonde fram =) Men hade däremot ingen bilskjuts så blev bara glas, matta och present till Maxxen som fyller om en vecka :)

Tror jag har bestämt vilka tallrikar också, men de är bruna? så är inte helt hundra!

Just det i vardagsrummet så kommer jag att ha en svart fondvägg. Funderar på att ha lila eller turkosa detaljer, vad tycker ni? :)








Kommentarer
Postat av: Emma

Låter jättefint! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback